7 порад як ефективно відвідувати навчальні події

Юрій Кардіян
Юрій Кардіян
CMO у Porcelain Dent

Згадайте останню навчальну подію, яку вам довелось відвідувати, та запитайте себе: З якою метою ви йшли на захід? Чи досягли ви цієї мети? Що з почутого застосували на практиці чи впровадили у свій бізнес?

Топ-менеджери, власники компаній і спеціалісти у своїй сфері постійно вчаться: отримують та аналізують нову інформацію, вдосконалюють навички, застосовують вивчене на практиці. Наприклад, я як маркетолог вивчаю споживача: його поведінкові моделі, звички, уподобання. Також досліджую тренди ринку, вивчаю нові маркетингові інструменти. Як топ-менеджер я постійно вдосконалюю свої лідерські та презентаційні навички, вчусь краще комунікувати з клієнтами, щоб досягати бізнес-цілей. Тому беру участь у багатьох навчальних подіях, тренінгах, конференціях. Цьогоріч я відвідав понад 30 подій.

Чому навчання неефективне?

Сьогодні, мабуть, пік навчальних подій (за даними Tech Ecosystem Guide to Ukraine торік в Україні провели понад 1 000 подій тільки в IT-секторі). Кількість інформації, онлайн шкіл, освітніх програм, навчальних подій, конференцій та форумів постійно зростає. Швидке збільшення публікацій і обсягу інформації навіть має свій термін — «інформаційний вибух». Тому важливо вміти відфільтровувати отриману інформацію та втілити записи й інсайти у проєкти та завдання.

Ще один чинник заважає ефективному навчанню. Коли ми повертаємось із навчальної події, то перемикаємо увагу на проєкт і далі займаємось своїми повсякденними справами. Як результат, усі ідеї та інсайти залишаються на папері або в телефоні, і ми їх не застосовуємо на практиці.

Приєднуйтеся до закритої facebook-групи управлінців

Не варто забувати про фізіологічну здатність до навчання: Герман Еббінгауз вивів Теорію про криву забування, у якій йдеться, що через 20 хвилин у пам’яті залишається у середньому 60 % інформації, через годину ми можемо відтворити 45 %, а через день — 34 %.

7 порад як ефективно та з користю відвідувати навчальні події:

1. Насамперед необхідно визначити мету вашої участі в заході і вона повинна бути вимірювана. Наприклад, взяти 3 візитівки, познайомитись із 5 людьми, виписати 3 ідеї для вирішення проблеми N. Це вас зосередить, допоможе бути проактивним, а після заходу ви відчуєте більше задоволення від події. Можливі цілі: 

— Отримати натхнення (вимірювати кількістю записаних інсайтів);

— Дізнатись про актуальні тренди;

— Нетворкінг (вимірювати кількістю візитівок або знайомств);

— Здобути знання з теми;

— Познайомитись зі спікером.

Відвідувати захід без мети — це гайнування часу. Вибираючи навчання, ви відмовляєтесь від проведення часу з сім’єю чи друзями, жертвуєте хобі. Тому важливо перетворити витрачений час на знання, нові знайомства чи плани. Наприклад, якщо ви прийшли на подію з метою налагодити співпрацю, але ні з ким не познайомились, то ви згаяли час.

2. Потрібно занотовувати всі інсайти під час події. Рекомендую одразу їх адаптовувати до свого бізнесу чи проєкту — записуйте ідею у форматі завдання з дедлайном та відповідальними.

Приклад: дати завдання інтернет-маркетологу до 01.12 запропонувати нову стратегію роботи в соціальних мережах. 

Читайте Нотатки СЕО в Telegram

3. Якщо знайомитесь із людиною і можете бути корисні одне одному — одразу зафіксуйте наступну дію: лист, дзвінок, зустріч.

Приклад: пропоную в понеділок зустрітись в нашому офісі, я покажу вам нашу компанію, і ми зможемо обговорити майбутню співпрацю.

4. Прийдіть раніше, щоб вивчити локацію, познайомитись із спікером або організаторами.

Аудиторія поділяється на тих, хто приходить набагато раніше від початку, у зазначений для реєстрації час та під самий початок. Ті, хто вирішив прийти раніше, завжди можуть вибрати для себе найкраще місце, оглянути локацію, випити кави, поспілкуватися з колегами або спікером, освоїтися та почуватись набагато впевненіше.  

5. Після заходу перегляньте матеріали та додайте нотатки до завдань, а людей — у LinkedIn чи Facebook.

Візитівка може залишитися у вашій шухляді, а от із новим контактом у Facebook чи LinkedIn можна швидше списатись та знайти спільні цілі.

6. Якщо збираєтесь на конференцію чи подію з декількома потоками, рекомендую переглянути розклад та відзначити собі спікерів або теми, які будуть найкориснішими саме для вас. Занесіть всі зустрічі та заплановані теми в календар або додаток заходу.

7. Домовтесь про зустрічі з потенційними партнерами та клієнтами до початку події і внесіть їх у календар. Продумайте свій elevator speech, щоб чітко та оперативно донести основну інформацію про вас та мету зустрічі.

Спробуйте на наступній події виконати хоча б половину порад і побачите, наскільки будете більше задоволені від витраченого часу та грошей.

Стати автором блогу Executives

CEO Club Ukraine

закритий бізнес-клуб
для ceo та власників