Коли потрібне внутрішнє навчання працівників?

Як часто вам не хотілось йти на черговий тренінг в рамках професійного навчання? Як часто ви замислювалися “Чому я тут?”, слухаючи лектора і намагаючись не заснути?

Якщо ви хочете, аби працівники цінували навчання, яке ви для них проводите, то переконайтесь, що ви це робите саме тоді, коли ваші співробітники справді цього потребують.

1. Коли їм потрібно опанувати нове вміння

  • Впровадження нової технології, інструментів чи обладнання: Можливо, вам доведеться навчати як внутрішніх користувачів (ваших співробітників), так і зовнішніх користувачів (постачальників, сторонніх постачальників послуг тощо).
  • Впровадження нових процедур або модифікація існуючих

Якщо у вашому колективі з’являються нові співробітники, то для ефективного виконання своїх обов’язків їм необхідно пройти навчання конкретним концепціям, політикам, процедурам, технологіям та ноу-хау компанії.

2. Коли у працівників не вистачає основних навичок або вони не знають, як застосувати свої знання

Інвестування в постійне навчання для розвитку працівників – це чудовий спосіб усунути ці прогалини в кваліфікації, які, як правило, руйнують ефективність бізнесу, а також підвищити мотивацію працівників до подальшого просування в компанії.

3. Коли вам доведеться перерозподіляти обов’язки в межах наявного робочого штату

У вашому колективі, скоріш за все, є талановиті співробітники, яких можна навчити новим вмінням і підтягнути до необхідного рівня. Це дозволить вам вирішити прогалину кваліфікації, не чекаючи, коли ідеальний кандидат з’явиться. І ви не будете витрачати час і зусилля, щоб змусити його вивчити робочу культуру та політику компанії, яку вже знає існуючий працівник.

Читайте також: Як зацікавити дитину вчитися

4. Коли вам потрібно надати спеціалізовану підтримку клієнтам

Час від часу ваші клієнти можуть бажати спеціалізованих послуг або нових продуктів. У таких випадках потрібно, щоб ваші працівники засвоїли навички або запаслися знаннями, щоб краще обслуговувати клієнтів.

5. Коли вашій компанії потрібно підвищити планку ефективності

Зміна кон’юнктури ринку, підвищені потреби клієнтів та поява нових технологій можуть змусити вас підвищити стандарти продуктивності для певних позицій. У таких випадках вам потрібно буде провести навчання для своїх співробітників, щоб подолати прогалину кваліфікації та/ або знань.

6. Коли ваші працівники повинні відповідати новим стандартам

Якщо в компанії вводяться нові правила, політики та вдосконалені рекомендації, то потрібно організувати навчання своїх працівників, щоб вони могли відповідати оновленим стандартам, а ваш бізнес не ризикував судовими позовами.

Джерело: Shift