Працівники покоління Z — чим живуть і що про них варто знати?

5 цікавих фактів про покоління Z і поради, що робити, аби зацікавити та утримати таких працівників — із дослідження «What’s Inside the Minds of Gen Z?» некомерційної організації Girls With Impact.


Вони прагнуть до світових змін і спонукають до інновацій.

Що робити? Додайте їхній повсякденній роботі мети і почуття місії, покажіть потенціал для інновацій у вашій організації. Перемикайте мислення та інвестиції з чистого STEM на STEEM — додавши E для підприємництва.


Вони шукають стабільності.

На запитання про те, що для них важливо в роботі, майже 90% відповіли, що це регулярна зарплата.

Що робити? Запропонуйте таким працівникам можливості для їхнього кар’єрного розвитку, надихніть їх історіями успіху їхніх однолітків у вашій компанії.


Психічне здоров’я — це одна з головних їхніх проблем.

Вона посідає третє місце після проблеми досягнення успіху і знаходження місця роботи.

Що робити? Створіть культуру підтримки та роботи в команді, щоб зменшити стрес, а також розробіть і підтримуйте в компанії політику психічного здоров’я.

Приєднуйтеся до закритої facebook-групи управлінців


Вони самі хочуть бути керівниками.

Незважаючи на те, що представники покоління Z прагнуть стабільного заробітку, 44% з них бачать себе одного дня на чолі власних компаній. Не тільки 60% GenZers хочуть особисто створити щось інноваційне, але майже 30% опитаних сказали, що «запуск власного бізнесу чи продукту» є кроком, який, швидше за все, підвищить їхню впевненість.

Що робити? Скеруйте їхнє прагнення до інновацій у корпоративну внутрішньопідприємницьку діяльність. Шукайте своїх майбутніх працівників з покоління Z серед школярів, аби якомога раніше залучити їх до власного бренду.


Зовнішній вигляд і професійні навички — це драйвери їхньої впевненості.

Що стосується зовнішнього вигляду, найбільше їх бентежить зайва вага (50% дівчат і 39% хлопців) та проблеми зі шкірою (37% дівчат і 24% хлопців). Також для них важливими є покращення навичок публічних виступів та започаткування власного бізнесу (31% і 29% відповідно).

Що робити? Покажіть, що ви розділяєте їхні цінності і запропонуйте їм методи покращення цих важливих для них факторів.

Читайте Нотатки СЕО в Telegram