Стратегія розвитку компанії

На тематичній зустрічі «Стратегія розвитку компанії» з Оксаною Щегельською, керуючим партнером бізнес-девелоперської компанії STRATEGIC, обговорювали стратегічне планування для компаній, сценарії запуску стратегування, важливість та наслідки його використання для підприємства.

стратегія розвитку компанії

«Поняття стратегії з роками дуже змінюється. Якби його давали у 60-х роках 20 століття, то сказали б, що це бізнес-план, в якому чітко оцифровані всі ініціативи на 3-5 років. Якщо говорити про 21 століття, то стратегія розвитку компанії містить не дії, а принципи поведінки самої компанії на ринку. Як компанія грає і як виграє в довгостроковій перспективі, як вона досягає цілей.»

«Сьогодні вже не існує такого поняття як довгострокова стратегія розвитку. Ситуація змінюється на ринку, ви змінюєтесь. Хтось оновлює стратегію раз на місяць, хтось – раз на три місяці, найрідше – раз в рік. І ніяких стратегій на 5 років. 2 роки – це максимум.»

«Три прості умови для виживання системи — це ріст, розвиток та капіталізація компанії. Меншими ресурсами створіть більшу цінність для клієнтів, стейкхолдерів та гравців бізнес-екосистеми на тривалу перспективу. В компанії має бути коренева ідея, що випереджає час.»

стратегія розвитку компанії

Коротка інформація про експерта

Оксана Щегельська має значний досвід у бізнес-консалтингу. Понад 15 років керує проектами трансформування компаній, формування стратегічної ідеї та стратегії розвитку бізнесу в різних галузях, переходу організацій на процесне управління, розвиток систем управління групами компаній, трансформаційного навчання для лідерів бізнесу.

З 2010 року викладає у Києво-Могилянській бізнес-школі та Школі охорони здоров’я при Києво-Могилянській академії. Автор і викладач ряду навчальних курсів: стратегія; ведення змін; управління результативністю. Основні сфери експертизи:

  • Стратегічна ідея
  • Стратегія бізнесу
  • Управління змінами і трансформація бізнесу