Зворотний зв’язок для керівника: де знайти дзеркало

Ділимося тезами онлайн-дискусії CEO Club «Зворотний зв’язок власника — де знайти дзеркало?».

Один із головних принципів сприйняття фідбеку — вміти оцінити реальність такою, якою вона є, а потім навчитися приймати її. Найбільша проблема зворотного зв’язку полягає не у сприйнятті, а у прийнятті.

Потрібно залучати людей до розробки важливих рішень, інакше співробітники стають пасивним активом. Справжній лідер завжди чує думки своєї команди. 

У процесі формування команди зворотний зв’язок лунає часто. Необхідно організувати роботу таким чином, аби зворотний зв’язок від співробітників для керівника зберігався у команді й надалі.

Якщо людина поєднує ролі власника та топменеджера компанії, варто розділяти ці ролі. Критика, адресована власнику, може бути конструктивною, якщо вона стосується візії, місії і т.д. Роль топа має постійно оцінюватися як підлеглими, так і акціонерами компанії. 

Керівник повинен вміти змінювати та адаптувати стратегії, якщо команда конструктивно та аргументовано викладає свої позиції. Чудовий інструмент для навігації та адаптації зворотного зв‘язку на продуктивний результат — це стратегічні сесії. 

Неконструктивна критика та демагогія шкідливі, замість цього необхідно чути тверезі розрахунки та аргументи. 

Іноді критика може придушити сміливі мрії або пориви. Є тонка грань, коли вміння прислухатися до інших або до себе відіграє ключову роль.

Систему фідбеків важливо вибудовувати на початку проєкту та конкретно проговорювати її з топменеджерами.


Приєднуйтеся до закритої facebook-групи управлінців